Contact ons
Heb je hulp nodig?
Meest gestelde vragen over verzending!
Wat zijn de kosten voor het verzenden?
Wij bieden gratis verzending op alle bestellingen binnen Nederland. Er zijn geen extra kosten voor verzending, ongeacht de bestelhoeveelheid!
Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?
Ja! zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met de verzendinformatie en een trackingnummer.
Wat is jullie levertijd?
Bestellingen die voor 23:59 geplaatst zijn, worden geleverd binnen 2-3 werkdagen. (Tenzij anders is aangegeven).
Als mijn product niet op tijd geleverd is, wat moet ik doen?
Als je product niet op tijd is geleverd, neem dan contact ons op. Dit kan namelijk komen door extreme drukte bij de pakketdiensten. Wij zullen je helpen om de situatie snel op te lossen en te zorgen dat je bestelling zo spoedig mogelijk wordt bezorgd.
Meest gestelde vragen over de garantie!
Hoe lang heb ik garantie?
De garantieduur varieert per product en is te vinden op de productpagina. Indien uw product defect wordt geleverd, vragen wij u vriendelijk om foto's te sturen naar contact@greenpillow.nl. Wij regelen vervolgens kosteloos de retourzending van uw product en zorgen ervoor dat u een nieuw exemplaar ontvangt.
Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?
Ben jij niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via contact@greenpillow.nl, wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.
Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling annuleren is zeker mogelijk. Wel moet dit binnen 1 uur na bestellen, dan kunnen wij dit nog verwerken. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik een bestelling retourneren? Wat moet ik doen?
Als je niet helemaal tevreden bent, horen we graag de reden van je retour. Je kunt ons een mail sturen op contact@greenpillow.nl.
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of service, kunt u contact met ons opnemen via contact@greenpillow.nl. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Wat wil "wettelijke garantie" zeggen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantietermijnen vermeld op onze website zijn onze eigen fabrieksgarantie.
Zijn jullie reviews echt?
We maken gebruik van Trustpilot als ons reviewplatform. Na het plaatsen van een bestelling bij GreenPillow, ontvangen onze klanten een uitnodiging van Trustpilot om een review achter te laten. Trustpilot controleert de echtheid van de reviews door te verifiëren of het e-mailadres waarmee de review is geplaatst, overeenkomt met het e-mailadres waarop de bestelling is geplaatst. Voor meer informatie over ons reviewbeleid verwijzen we je graag naar: https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work